STRONA GŁOWNA

sobota, 16 kwietnia 2016

Sekrety urody Koreanek ♥




Hejo :)

Ostatnio w moje ręce wpadła książka Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji, od jakiegoś czasu staram się skupiać bardziej na pielęgnacji mojej cery niż na tuszowaniu niedoskonałości makijażem więc lektura minęła błyskawicznie.

Autorką książki jest Charlotte Cho ekspertka od koreańskiej pielęgnacji skóry, profesjonalna kosmetyczka i właścicielka sklepu Soko Glam z koreańskimi kosmetykami. Książka napisana w bardzo lekki sposób, czytając ja miałam wrażanie jakbym słuchała koleżanki. Autorka zapoznaje nas z podejściem Koreanek i Koreańczyków do dbania o własny wygląd wizerunek, zdradza nam sekrety w jaki sposób działać aby uzyskać piękny nieskazitelny look. Na końcu jest też mini przewodnik po Seulu, nawet jeśli nie wybieramy się tam w najbliższym czasie na wakacje warto go przeczytać i dowiedzieć się kilku nowych ciekawych rzeczy.



W książce zawarte są porady dotyczące koreańskiego sposobu pielęgnacji cery, nie było w nich zaskakujących nowości które zmieniłyby całkowicie moją dotychczasową pielęgnację. Natomiast sposób stosowania poszczególnych kosmetyków, dbałość o detale ułatwia nam doprowadzenie skóry naszej twarzy do stanu niemal idealnego. Podoba mi się koreański sposób 10 etapowego oczyszczania cery i wyszukiwanie kosmetyków do codziennej pielęgnacji swojej twarzy poprzez skupianie się na składnikach zawartych w produkcie a nie tym jak był zareklamowany. Nie ze wszystkimi elementami rytuałów pielęgnacyjnych w 100% się zgadzam, jeżeli chodzi o opalanie naszej skóry w Elementarzu pielęgnacji jest on wręcz zakazany. Dla mnie latem delikatnie, zdrowo i z głową opalona skóra wygląda bardzo ładnie i atrakcyjnie.

Zdarzyło mi się kilkukrotnie używać koreańskich masek w płacie i uważam że są świetne, skuszona książką postanowiłam wypróbować koreański krem BB wybrałam IT'S SKIN Babyface BB Cream Silky Krem BB do skóry tłustej i jestem nim zachwycona. Jak na krem BB ma bardzo dobre krycie, ładnie wyrównuje koloryt i wygląda bardzo świeżo i naturalnie. Ponadto większość koreańskich kosmetyków ma bardzo słodkie i przeurocze opakowania :) Zamierzam dalej testować koreańskie kosmetyki, teraz wybieram i szukam odpowiedniej esencji :)

Jeżeli też używałyście jakiś koreańskich kosmetyków dajcie znać jak się u was sprawdziły ♥



2 komentarze: